Trench coat!

Sunday, April 17, 2011



 The rain today inspired me to write about trench coat. 
Trench coat is iconic piece! It keeps you warm and dry, it can easily be worn with stilletos and evening dress but also with wellington boots and jeans and always look so stylish, tell me which coat can to all this?
You can wear it in office hours, but also in bars after hours. There is nothing worse than being all dressed up and have a bad sloppy jacket. That's why trench coat is such a great investment. Every stylish women should have at least one, classic trench coat.  
Today you can find trench coat is various colors, with studs, leather parts, you name it... If you ask me, Burberry is the best, but I also love Estare Culto trench coats which are great quality, but less pricey than Burberry.
 Do you love trench coats?


Danasnje oblacno vreme me je inspirisalo da napisem post o trench kaputima.
Misljenja sam da je trench coat apsolutni must have u svakom ormaru.  Zasto?
Pa jednostavno: kada ga nosite uvek ce vam biti toplo i bicete suvi, fanstasticno ide i uz visoke stikle i haljine, kao i uz wellington cizme i najobicnije farmerke, istovremeno izgledajuci veoma, veoma stylish! Ajde recite mi koji jos kaput to moze:) Mozete ga glat nostiti na poslu, a posle i u baru u after hour casovima...
Stilski, nema nista gore nego kad je neko sav sredjen preko nosi neku sljampavu jaknu! Klasican trench je odlicna investicija i uvek je IN! 
Naravno, svake godine pored klasicnog bez trencha dizajneri predlazu i razno razne varijacije na temu. Ove sezone imamo, bodlje, kozne rukave, tanke kajseve u zelenim i plavim nijansama, cisto da se razbije monotonija:))))
Burberry je definitivno najpoznatiji po svom trenchu, takodje meni je jako dopada i  ono sto radi Estare Culto, narocitno sto siju po meri, i sto ce ispuniti svaku vasu zelju  kada su u pitanju postava, dugmici (idealno za nas koji stalno nesto izvoljevamo:) Kvalitet je kao Burberry,a cena mnogo povoljnija... Naravno, ukoliko zelite da posedujete trench a trenutno niste spremni da izdovojite vise od 100 eura tu su uvek high street brendovi kao sto su Zara i Mango.
Sta vi misite o Trenchu?



















Sexy trench!








Burberry Prorsum this spring ROCKS!







0 comments:

Post a Comment