Fashion Twins: Stella McCarntey VS Zara!

Monday, May 9, 2011


It's been a while since I haven't write about fashion twins... Well now we have Stella's white blazer VS pretty much the same Zara. Below, you will see the photos from lookbook. Of, course my vote goes to Zara, I have my eye on this blazer since march, soon will be mine:)

Dugo nisam nista objavljivala u "rubrici" Fashion twins, nekako mi nista nije zapalo za oko, sve dok juce na Polyvoru nisam naletela na sako od Stelle McCartney sa cenom od tricavih 1200 Evra, odmah me podsetio na maltene identican Zarin (oko 10 000 din) koji sam zapazila jos u Martu! Slike iz lookbook-a cete videti ispod. U ovom duelu sto se mene tice pobedu odnosi Zara, a sta vi kazete Stella ili Zara?


Stella

Zara



Mada mi je grozna ova kombinacija iz Zarinog lookbook-a

0 comments:

Post a Comment