CHEERS!

Thursday, September 1, 2011



Hello my dear fashionistas:) How are you feeling today?

Since I was on vacation and my digital friend was not with me at the moment when my blog reached amazing amount of 100,000 page views I was not able to say thank you! So I will correct myself right now at the number od 124 000 and something:) Thank you for following me, reading me and leaving your lovely comment, without that this all wouldn't make much sense, right? So, glass of champagne to everyone! Cheers!


Hello moje drage fashioniste,

Kako ste mi danas?


Posto sam bila na moru bez mog digitalnog prijatelja nisam primetila  kada je tacno moj blog dostigao broj pregleda od neverovatnih 100,000  i nisam vam se zahvalila. Tako da cu danas da se ispravim na broju pregleda od 124 hiljade i nesto, ne mora da bude okrugla cifra, zar ne? :) Takodje, juce sam imala rekordan broj dnevnih pregleda od 2070:)

Hvala vam sto ste divni, sto me pratite, citate i ostavljate divne komentare, bez kojih ovo sve bas i ne bi imalo smisla... Moracu da vam iskopiram par komentara sa foruma Ana.rs koji su me posebno odsevili... tj. da budem iskrena oborili s'nogu:)

"Svidjaju mi se teme o kojima pises (kao ja da sam ih birala), kako se oblacis, kako izgledas, pa i kako razmisljas (mislim na onaj tekst o "investiranju" u dizajnerske komade, kao sebe da slusam). Drugacija si od ostalih."

"meni je mina super (najbolji naš blog) i uvek mi je bilo žao što kači po 2, 3 fotke sebe i ređe postuje svoje odevne kombinacije. tvoj blog je jedini na kome sam želela joooš fotki da vidim i da te gledam i divno mi je što si potpuno prirodna, nasmejana, ne poziraš na silu a predivno ispadneš jer to i jesi, to si ti. u ovim poslednjim postovima kačiš više fotki i to je baš TAMAN i kako treba " ... i bilo je jos mnogo drugih divnih:) 

Hvala vam jos jednom:) Cheers!

0 comments:

Post a Comment