My Hair Products!

Sunday, September 4, 2011



Hello my lovely fashionistas, how are you spending this Sunday?

Since I started posting my outfits I was complimented a lot for my hair, and I received a lot of questions which hair product do I use?
When it comes to that I am quite simple, actially I use only 2 products for years from the same brand shampoo and  masque, what can I say I am very loyal customer:) hhhah... So I discovered Kerastase hair products 4 years ago. What I like the most about these products is that what they write on product is what you get, which is very rear... I have changed a lot of brands for hair care but no brand in my expiriance was not as good as this one.
So shampoo I am using is called Kerastase Specifique bain dermo-calm, which is great solution since I have a sensitive scalp skin and I color my hair every 2,5-3 weeks.


...Kako provodite ovu nedelju?
Od kako sam pocela da posatavjam outfit postove, dobila sam mnostvo komplimenata na racun moje kose (hvala vam na tome:), ali takodje i mnogo pitanja koje proizvode za negu kose koristim.
Pa kada je o tome rec, jako sam jednostavna koristim samo dva proizvoda ( sampon i masku) istog brenda vec godinama unazad, sta da vam kazem ja sam veran potrosac:) 
Otkrila sam Kerastase pre 4 godine i ono sto mi se najvise dopalo kod njih je da ti posle upotrebe proizvoda kosa stvarno bude bas takva kako pise na proizvodu, sto je slozicete se, bas retko. Po mom iskustvu nijedan brend za negu kose nije dobar kao ovaj, a svasta sam isprobala. 
Sampon koji koristim izgleda ovako i namenjen je osetljivom skalpu na koji ima umirijuce dejstvo, sto mi je super jer farbam kosu na 2,5-3 nedelje.



The masque I am using is called Kerastase  Nutritive Oleo Relax, which is amazing. If you have time you should leave it on your hair for about 10 min. as they suggest and than rinse it with water. Your hair will be silky, shiny like on commercial... That's about it:)
If you have any other questions, feel free to ask me, and I'll write all answers in some other post, ok?

Ovako izgleda maska koju koristim, naziv mozete videti na slici i fenomenalna je, kome god da sam je preporucila bio je odusevljen. Bilo bi najbolje, ako imate vremena da je ostavite da odstoji jedno 10-tak min, kako i oni preporucuje i onda je isperite. Kosa ce vam biti sjajnija, svilenkasta i ziva, ma kao sa reklame... Meni posle ovog pakovanja nekad cak ne treba ni feniranje:)

To bi bilo to, ako imate jos neka pitanja slobodno me pitajte, a ja cu vam odgovoriti u nekom narednom postu:)

0 comments:

Post a Comment