What a Girl Needs

Wednesday, September 14, 2011






Every season there are so many, many new fantastic new accessories, pashimas and scarves, on the other hand we are always in search of space to storage that! Luckily, there's a super cute store  in heart of Belgrade STYLE@HOME that has great solution for our problems..
So, here are a few thing that I think are super cute and useful... The fist one is jewelry storage that you can hang on your door and looks super stylish but at the same time is a great organizer for out stuff... I definitely need this one!

Svake sezone dizajneri nam nude pregrst predivnog nakita, esarpa i pasmina i naravno mi uvek pronadjemo nesto novo i pitamo se kako smo zivele bez toga :)
Naravno, posto ja gomilam stvari kao hrcak uvek imam problem gde da ih odlozim a da mi istovremeno to bude pregledno i izgleda lepo.

Resenje sam pronasla u super statkim stvarcicama shopa STYLE@HOME koja se nalazi na uglu Kralja Petra i Zmaja od Nocaja. 

Moj prvi izbor bi bila "mala crna hajina", a kako drugacije? :) Super organizer za nakit koji mozete da okacite na vrata od svoje sobe i stavite narukvice i mindjuse sa jedne a ogrlice sa druge strane, pregledno i izgleda prelepo!



Ovi super stalci za nakit su takodje fenomenalni za odlaganje nakita koji najcesce nosite:)


Ovaj orgaznizer mi je fenomenalan za odlaganje lakova za nokte:)

Jos dosta interesantnih stravi mozete prionaci tamo, ovo je bio moj izbor:) Ukoliko niste u Beogradu, sve stvarcice mozete poruciti preko njihove FB grupe, maila ili na broj telefona i zeljeni proizvodi ce vam biti dostavljeni Post expressom:)

0 comments:

Post a Comment