Juce je u Sava Centru u sklopu Brand Fair-a odrzana konferencija "Stratesko razvijanje brenda i primena drustvenih alata", iako nisam bila u mom dragom BG bila sam u mogucnosti da pratim ovu interesantnu konferenciju zahvaljujuci live streamu na www.live-e.tv.
Two days ago, in Sava Centar (Belgrade) was held conference " Strategic development of brand and use of social networks" as a part of Brand fair. Although I wasn't in my lovely BG I was able to watch conference thanks to www.live-e.tv.
Medju mnostvom interesantnih prezentacija posebno mi je za oko zapala ona Zlatare Andrejevic. Ova juvelirska kuca ima tradiciju duzu od 70 godina. Sa ponosom isticu kako , neretko kod njih dodje neka mlada zena da kupi komad nakita i kaze kako su i njene mama i baka upravo njihovi klijenti. Ova cinjenica zaista puno govori. U Zlataru Andrejevic samo prvi put dodjete kao kupac, a svaki sledeci put kao prijatelj. Ljubazno i edukovano osoblje ce se potruditi da sa Vama izabere komad nakita koji bas odgovara Vasem senzibilitetu i potrebama.
There very very interesting presentations, but the one that specially caught my eye was the one from Zlatara Andrejevic. This house has 70 year long tradition of producing the finest and the best designed pieces. They are very proud of the fact that grandmothers, mothers and daughters from the same families were their respectable clientel for all those years.Well educated stuff will help you find the piece that suits your personality and your needs the best.
Cinjenica koja me posebno odusevila je da oni itekako prate savremene trendove. Poznato je da danasnji kupac nije kao onaj od pre 20 godina, koji ce prvi put cuti za nesto kada dodje u prodavnicu, naprotiv danasnji potrosac je edukovan i zna sta hoce. Prethodno sve istrazi i donese odluku pa tek onda ode da kupi,a kao glavni izvor informacija mu upravo sluzi Internet. Upravo zbog toga mi se i dopao sajt Zlatare Anderjevic www.zlatara.net. Pod utiskom od prezentacije sam otisla na njihov sajt i zadrzala se mnogo duze nego sto sam planirala jer pored informacija o kolekcijama koje i brendovima koje zastupaju, na njemu mozete pronaci i gomilu interesantnih podataka o dijamantima i dragom kamenju.
Although proud of their tradition, in Zlatara Andrejevic they are very innovative and they are following trends. It is familiar that the consumer of today isn't like the the one 20 years ago, who first heard for some product when he came in the shop. Today, consumer is informed, and know what he wants. First he explores, makes a decision and than buys. As the main source of information he uses internet. For that reason I especially liked Zlatara Andrejevic web presentaion www.zlatara.net , because it's very informative, and you can find lot of useful information about collections of jewelry, but also about precious stones and diamonds.
Cuvena recenica je da su "Diamonds are girls best friends". Secate se sta je Blair Woldorf rekla kada je ugledala prsten u juvelirnici u Parizu koji je bio ukraden od gospodina Bass-a a njoj namenjen : "4C: Carat, Color, Clarity, Cut". 4C su cetiri osnovne karakteristike koje ga odredjuju.Pa drage moje, da bi prosirile vase znanje o vasim najboljim prijateljima kliknite ovde
We have all heard the famous sentence "Diamons are girls best friends". Four main characteristics of any diamond are 4C : Carat, Color, Clarity, Cut. Well, girls to find out more about your best friends click here
Pored fenomenalnog i informativnog sajta www.zlatara.net, oni imaju jos nekoliko specijalizovanih sajtova:
Anabela vencanice - zastupnik svetski poznatih brendova
Ogledalce- zenski e- magazin
Satovi - e magazin za satove
Planer vencanja
Nakit4you-sve o nakitu, dragom kamenju i vencanjima
Vencanje- sve za vencanja
Takodje, oni su prva zlatarska kuca koja je uvela mogucnost internet kupovine jos 2008. godine kada su i dobili priznanje za doprinos internet kupovini.
They were the first jewelry shop who introduced the possibility of on line shopping in 2008 in Serbia. The same year the got reward for contribution in that area.
Moram da pohvalim i njihovu FB grupu preko koje stalno organizuju akcije i nagradne igre. Obavezno kliknite ovde kako bi postali njihov fan i stekli mogucnost da putem ucestvovanja u jednoj od njihovih mnogobrojnih akcija postanene ponosna vlasnica nekog prelepog komada iz njihove kuce.
I would also like to say that I like their approach to their Facebook fan page. They are always making up some interesting games in which you can win some piece of their fabulous jewelry collection. Click here to like their FB page and gain possibility in winning something amazing!
SPOJITE LEPO I HUMANO!
Ukoliko zelite da obradujete neku dragu osobu i da istovremeno budete humani, ucestvujte u akciji Zlatare Andrejevic "Podeli Srce". Uplatom 5.000 dinara na racun za pomoc Kraljevu sticete mogucnost po benificiranoj ceni od 20.000 dinara kupite srce iz Tutti Frutti kolekcije koje se moze podeliti.
Da bi podrzali ovu plemenitu akciju i podelili vest sa vasim prijateljima kliknite ovde.
0 comments:
Post a Comment