Hello everyone...

Monday, January 24, 2011
Caos dragi moji citaci,

Ja sam Mina i obozavammmm modu i dizajn, zapravo cesce pratim modne blogove i modna vesti nego dnevnu stampu (nije pohvalno, znam, ali tako je sta da radim:)) Vec sam neko vreme razmisljala da pokrenem ovako nesto, ali valjda mi je nedostajalo hrabrosti, dok mi juce moja kuma nije poslala link jednog bloga i rekla - Ej, sto ne bi pokrenula nesto ovako, ovo si kroz ti- Znam,znam zvuci kao klise, ali u stvari je istina:) Draga moja, nadam se da nisi pogresila i da ce ovo sto bude pisakarala ponekom i dopasti.... Pa da ne duzim vise, nego da krenem sa moji prvim F. postom

Hi my dear readers,



My name is Mina, and I am a BIG fan of fashion and design, actially I follow Fashion blog more frequently than daily newspaper ( Sorry, what can I do:)))) I've been thinking for some time to start a fashion blog, but I didn't have courage, until yesterday my friend send me link for one fashion blog saying this is so you you should totally do it. My dear, I hope that you were right and that someone is going to like what I write:) Sooo , let's get started with first F. blog

0 comments:

Post a Comment